تحولات لبنان و فلسطین

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی «سامانه آموزشی، تعاملی عالم آل محمد(ص)» با هدف آموزش مجازی معارف اسلامی راه اندازی و به بهره برداری حداکثری رسیده است.

بهره‌برداری حداکثری از سامانه آموزشی، تعاملی عالم آل محمد(ع)
سامانه آموزشی، تعاملی عالم آل محمد(ع)، با هدف آموزش مجازی معارف اسلامی به عموم مخاطبان، به ویژه نوجوانان و جوانان با حمایت‌های تولیت آستان قدس رضوی، در سال 1399 راه‌اندازی و به صورت اختصاصی و با لحاظ استانداردهای لازم و خلاقیت‌های بی‌نظیر در حوزه‌های آموزش، تعامل، شبکه‌سازی، ارتقاء و استمرار ارتباط، طراحی شد و به بهره‌برداری رسید.

 از جمله مهمترین ویژگی‌های این سامانه می‌توان به مرحله‌ای بودن فرآیند آموزش، تعاملی بودن، حضور مربیان پشتیبان، پیاده سازی روش‌های متنوع آموزشی، طراحی نظام ارزیابی و سطح‌بندی دانش‌پژوهان، طراحی فعالیت‌های جانبی و کمک آموزشی به عنوان مکمل دوره اصلی، دسترسی راحت از طریق وب سایت و اپلیکیشن و طراحی اقدامات انگیزشی اشاره کرد.
 

دوره های متنوع معرفت‌افزایی 

سامانه آموزشی «عالم آل محمد(ع)» با هدف ارتقای معرفت‌افزایی و آموزش ارزش‌های دینی و فرهنگی، به ارائه دوره های آموزشی جامع و متنوع می‌پردازد. این سامانه به عنوان یک مرجع برتر در زمینه آموزش‌های معارف اسلامی، فرهنگی و تربیتی برای مخاطب نوجوان و جوان شناخته می‌شود.
سامانه آموزشی عالم آل محمد(ع) با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در زمینه‌های معارف اسلامی، مهارت‌های فرهنگی و تربیتی، به مخاطبان خود کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از اصول و ارزش‌های اسلامی پیدا کنند. از همین رو به طور منظم وبینارها و کارگاه‌های آموزشی تعاملی برگزار می‌کند که به نوجوانان، جوانان، مربیان آموزشی، فعالان فرهنگی و والدین امکان ‌دهد تا از تجربیات اساتید برجسته بهره‌مند شوند.
 

مخاطبان اصلی سامانه 

 مخاطبین اصلی این سامانه نوجوانان، جوانان، اساتید و مربیان تربیتی، فعالان فرهنگی و والدین هستند که با ارائه محتوای آموزشی متنوع و مناسب، به نیازهای مختلف این گروه‌ها پاسخ می‌دهد. این سامانه مجموعه‌ای از منابع آموزشی شامل کتاب‌ها،  ویدئوها و فایل‌های صوتی را به صورت رایگان یا با هزینه مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 

پشتیبانی و مشاوره

 این سامانه با ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره آموزشی، به کاربران خود کمک می‌کند تا در مسیر یادگیری با چالش‌های کمتری روبرو شوند. تیم پشتیبانی سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای کاربران است. این خدمات جامع، سامانه آموزشی عالم آل محمد(ع) را به یک مرجع قابل اعتماد و محبوب برای آموزش‌های معارف اسلامی و فرهنگی تبدیل کرده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌ها، می‌توانند به سایت سامانه آموزشی عالم آل محمد(ع) به آدرس www.edu.javanan.org مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.